COSMOPOLITAN? Yes please.

Processed with VSCO with c3 preset

RO: Ma aflu in aeroportul din Istanbul (avem o escala in drumul nostru spre Mauritius), needless to say, am pierdut deja sirul orelor de cand stam aici, insa mi-am gasit oricum de lucru si nici nu aveam cum sa nu – am o suita de cabluri, hard disk-uri, aparate foto, chargere portabile si alte ustensile pe care le-am impachetat minutios in geanta mea Cristina Cupar. Nu stiu cum se face insa in fiecare excursie asta e geanta de sacrificiu. In fine, nu sunt aici sa va vorbesc despre geanta ci despre niste fotografii speciale pe care le-am facut alaturi de Mihail Onaca si Ingrid Teodosiu – mai exact pe 1 decembrie. Pe fundal aveti deja o piesa de la Young Taylor, un artist din Germania, piesa care are un mare input in ceea ce inseamna un nou inceput si toate postarile care pana acum stau sub hashtag-ul #ACNewBeginning. Am ascultat-o pe repeat in seara asta si sper sa va obsedeze si pe voi la fel de mult ca pe mine in acest moment.

Una dintre aceste fotografii si-a gasit locul si in print si anume in numarul de ianuarie a revistei Cosmopolitan, pe care deja il gasiti in punctele de difuzare a presei. Roxana Dobrita mi-a trimis un email in care imi propunea sa vorbesc despre pasiunea mea – blogging-ul. 7 intrebari, 7 raspunsuri. In fapt, titlul spune “Cum am ajuns… Influencer“. Ma flateaza aceasta descriere si sper ca reusesc prin ceea ce fac zi de zi, on the mighty internet, sa va influentez cumva – sa deveniti genul de persoana pe care va doriti sa o intalniti dupa cum tot cant de aproape cinci ani, sa deveniti mai exigenti, sa scoateti tot cei mai bun din voi in orice situatie, sa va imbracati cu stil, sa depuneti efort in toate directiile, in fine, sa deveniti mai buni indiferent de ceea ce faceti si unde va aflati. Probabil si asta e motivul pentru care ma agat inca de blog cand ar trebui de fapt sa fiu deja, dupa in mood-ul de vacanta. Pasiunea.

EN: I have already lost track of time since our arrival on the Istanbul airport (we have a stopover on our way to Mauritius, our final destination) but surprisingly (or not) I have already found a bunch of things that can be done while waiting – I have dozens of cables, hard disks, cameras, portable chargers and other tools that have been carefully packed in my Cristina Cupar bag. I don’t know how, but I find myself sacrificing this bag whenever I am on a trip. However, I’m not here to talk about the bag, there are some special photos that I want to show you. They have been captured on the 1st of December with Mihail Onaca and Ingrid Teodosiu on my side. In the background you can already hear Taylor Young, a German artist, with a song that has a great input when it comes to the meaning of a new beginning and all the blog posts that you have seen under the #ACNewBeginning hashtag. I am listening it on repeat tonight and I hope it will haunt and you as much as it haunts me at this time.

One of these photos have been printed in the latest Cosmopolitan magazine, that you can already find in the press distribution points. Roxana Dobrita sent me an e-mail and invited me to talk about my passion – blogging. 7 questions and 7 answers. Actually, the title refers to how I ended up being an.. Influencer. I am flattered by this description and I hope I am somehow influencing you with everything I am posting on the mighty internet – to become the kind of person you want to meet, as you always hear me saying, to raise your exigency, to take the most out of each experience, to dress with style, to struggle for everything you want and finally, to achieve greatness. Maybe this is the reason why I am still writing at this hour when I should be in the vacation mood. Passion.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c3 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with 1 preset

022

Processed with VSCO with 4 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Ingrid Teodosiu dress / Moja Ankle Boots / Photos by Mihail Onaca you must follow him on Instagram, here. I said MUST! True artist.

Go get your magazine copy! Sper sa va placa interviul.

lovea1